Reklamace zboží

Jak reklamovat zakoupené zboží

Pro zahájení reklamace v záruční lhůtě nejdříve vyplňte přiložený online formulář.

Po vyplnění a odeslání formuláře vám nejpozději do 7 dní od přijetí reklamace zašleme e-mailem reklamační protokol, který potřebujeme k zahájení reklamačního řízení s výrobcem. Zároveň vám také zašleme adresu, na kterou nám můžete zboží odeslat ke kontrole.

Průběh řešení reklamace

Přijatou reklamaci se vždy snažíme řešit co nejrychleji. Nejpozdější termín jejího dořešení je 30 dnů od podání. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme.

V případě oprávněné reklamace máte kromě nového produktu nebo vrácení peněz za zboží právo i na finanční náhradu dopravného nebo dalších nákladů, které vám vznikli při reklamaci. Další podrobnosti o průběhu reklamačního řízení naleznete v našich obchodních podmínkách.

Adresa pro vrácení zboží

ONIO s.r.o.
PROLOGIS - DC2
Syrovice 689
Syrovice 664 67