Služba “Pojištění zásilky”

Pojištění zásilky řeší zákazníkovi nebo spotřebiteli komplikované situace způsobené chybou dopravních společností. Zboží vám rychle vyměníme bez nutnosti zdlouhavé oficiální reklamace.

Důvodem může být například pozdní zjištění poškození při přepravě: Z praxe víme, že přepravní společnosti považují za limitní termín pro nahlášení škody zboží bez poškození obaly pouze 3 dny.

V takovém případě samozřejmě zákazník může postupovat standardním způsobem. Pokud se ale rozhodně pro službu Pojištění zásilky, je mu OBRATEM zasláno zboží nové. To znamená, že nedochází k jakémukoliv prodlení (obchod čeká na vrácení zboží, následuje řešení reklamace a případné čekání na vrácení kupní ceny).

Náhradní zboží vám zašleme obratem i v případě, že dojde k oficiální ztrátě ze strany dopravce. Veškerou komunikaci s ním vyřídíme my.




Využití této služby zákazníkem, je zcela dobrovolné, v případě, že se zákazník rozhodne službu nevyužít, nejsou a ani nebudou tím jakkoliv dotčena práva spotřebitele, dle zákona (zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a směrnice Evropského parlamentu a Rady o právech spotřebitelů)

Okamžité plnění služby je závislé na skladové dostupnosti produktu, případně je vždy obratem řešena adekvátní náhrada.

Novinky

NOVINKY | Profesionální nářadí Bosch (2019)

Nová generace 18V akumulátorů Výrobce Bosch uvedl na trh nejnovější generaci svých výkonných Li-Ion akumulátorů s označením ProCORE18V. Akumulátory jsou nabízeny v...

Služba “Pojištění zásilky”

Pojištění zásilky řeší zákazníkovi nebo spotřebiteli komplikované situace způsobené chybou dopravních společností. Zboží vám rychle vyměníme bez nutnosti zdlouhavé oficiální ...