Reklamace zboží

Na všechny produkty nabízené v našem eshopu se vztahuje běžná záruční doba 24 měsíců dle Občanského zákoníku. Kupující je tak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zakoupeného zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Jak reklamovat zboží
Pro zahájení reklamace nejdříve vyplňte online formulář níže. Po vyplnění a odeslání formuláře vám nejpozději do 7 dní od přijetí reklamace zašleme e-mailem reklamační protokol, který potřebujeme k zahájení reklamačního řízení s výrobcem. Zároveň vám také zašleme adresu, na kterou nám můžete zboží odeslat ke kontrole.
Řešení reklamace
Reklamaci se vždy snažíme řešit co nejrychleji. Nejpozdější termín jejího dořešení je 30 dnů od podání. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme. V případě oprávněné reklamace máte kromě nového produktu nebo vrácení peněz za zboží právo i na finanční náhradu dopravného nebo dalších nákladů, které vám vznikli při reklamaci. Další podrobnosti o průběhu reklamačního řízení naleznete v našem nákupním řádu.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ