Reklamace zboží

Jak reklamovat zboží
Pro zahájení reklamace nejdříve vyplňte online formulář níže. Po vyplnění a odeslání formuláře vám nejpozději do 7 dní od přijetí reklamace zašleme e-mailem reklamační protokol, který potřebujeme k zahájení reklamačního řízení s výrobcem. Zároveň vám také zašleme adresu, na kterou nám můžete zboží odeslat ke kontrole.
Řešení reklamace
Reklamaci se vždy snažíme řešit co nejrychleji. Nejpozdější termín jejího dořešení je 30 dnů od podání. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme. V případě oprávněné reklamace máte kromě nového produktu nebo vrácení peněz za zboží právo i na finanční náhradu dopravného nebo dalších nákladů, které vám vznikli při reklamaci. Další podrobnosti o průběhu reklamačního řízení naleznete v našem nákupním řádu.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Novinky

POMÁHÁME | 5 Kč z každého nářadí věnujeme 3 organizacím

Koronavirová krize dopadla více či méně tvrdě na každého z nás. Někdo přišel o zdroj obživy, jiní o dlouho budované podniky, a další dokonce o své přátele či blízké. Pro...

BITURBO | nejvýkonnější aku nářadí BOSCH

NOVINKA Co je to BiTurbo motor ...