Kontrola zásilky při převzetí

Reklamace mechanického poškození

Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je vhodné ohlásit provozovateli e-shopu do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.


Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu nahlaste do 3 dnů od převzetí zásilky dodavateli na lince zákaznického servisu 547 425 322. V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Novinky

Služba “Pojištění zásilky”

Pojištění zásilky řeší zákazníkovi nebo spotřebiteli komplikované situace způsobené chybou dopravních společností. Zboží vám rychle vyměníme bez nutnosti zdlouhavé oficiální ...

AKCE: Multifunkční LED svítilny k nářadí Narex

Získejte LED svítilnu zdarma! V rámci akční nabídky nabízíme k vybranému elektrickému nářadí Narex zdarma multifunkční svítilnu FL LED 3 M v hodnotě 790,- kč, neb...