RYCHLÉ DODÁNÍ: Zboží skladem do 15:00 expedujeme v den objednání ⚡

Kontrola zásilky při převzetí

Reklamace mechanického poškození

Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je vhodné ohlásit provozovateli e-shopu do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.


Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu nahlaste do 3 dnů od převzetí zásilky dodavateli na lince zákaznického servisu 547 425 322. V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Novinky

TIP | Zahradní sekačky BOSCH s nižší hlučností

Datum: 25.05.2022  |  Autor: Jakub P. Hledáte kvalitní a zároveň tichou zahradní sekačku? Výrobce Bos...

TIP | Odsávání prachu se systémem BOSCH

Datum: 24.05.2022  |  Autor: Jakub P. Pouhé nošení respirátoru během stavebních prací nedokáže ochránit pře...