Kontrola zásilky při převzetí

Reklamace mechanického poškození:

Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je vhodné ohlásit provozovateli e-shopu do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu nahlaste do 3 dnů od převzetí zásilky dodavateli na lince zákaznického servisu 547 425 322. V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Novinky

BLACK and DECKER – 5 novinek pro rok 2018

Známý výrobce nářadí BLACK and DECKER přináší pět novinek, které zahrádkářům pomohou s údržbou zeleně. Letos máte poprvé možnost zakoupit si produkty americké značky sa...

Pokosová pila DEWALT DHS780N s hybridním pohonem aku/230 V a bezuhlíkovým motorem

Novinkou mezi špičkovými pokosovými pilami je DeWALT DHS780N. Disponuje moderním bezuhlíkovým motorem, hybridním pohonem a 305 milimetrovým kotoučem s kapacitou šikmých řez...