Kontrola zásilky při převzetí

Reklamace mechanického poškození

Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je vhodné ohlásit provozovateli e-shopu do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.


Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu nahlaste do 3 dnů od převzetí zásilky dodavateli na lince zákaznického servisu 547 425 322. V případě reklamace doporučujeme NEVYHAZOVAT OBAL – je předmětem důkazního řízení. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Novinky

AKCE | Akumulátor zdarma k aku nářadí FESTOOL

Akční nabídka do 30. listopadu 2019 Pokud si v období od 1. září do 30. listopadu 2019 zakoupíte některý z vybraných výrobků 18V řady aku nářadí Festool, dostanete po regi...

AKCE | Ušetřete až 2600 kč za nářadí FESTOOL

Akce CASHBACK byla již ukončena Pokud si v období od 1. července do 31. srpna 2019 zakoupíte některý z vybraných výrobků nářadí Festool, máte možnost využít propagační akci...