BOSCH GTB 12V-11 aku šroubovák (verze bez aku)

bezuhlíkový aku šroubovák na sádrokarton 12 V, bez akumuluátoru a nabíječky

BOSCH GTB 12V-11 aku šroubovák (verze bez aku)
Kód produktu
0 601 9E4 002
Výrobce
Záruka
24 měsíců
Dostupnost
Na objednávku
od 72h
Cena s DPH
6 012 Kč3 670 Kč
Ušetříte
2 342 Kč (39%)
Doprava
0 Kč
Ceny zahrnují recyklační poplatek PHE

Popis produktu

  • Aku šroubovák na sádrokarton GTB 12V-11 je ideální řešení pro profesionály k příležitostnému použití do sádrokartonu
  • Nabízí výhodnou cenu, nízkou hmotnost a profesionální výkon
  • Kompaktní konstrukce a nízká hmotnost pro práci bez únavy
  • Technologie motoru Bosch EC s „Electronic Motor Protection“ (EMP)
  • Brzda motoru pro dlouhou životnost
  • Integrované diodové světlo s funkcí pozvolného zhasínání pro osvětlení pracovního prostoru i na tmavých místech
  • Praktický indikátor stavu nabití akumulátoru se 3 diodami
  • Nastavitelný hloubkový doraz
  • Kompatibilní se zásobníkem šroubů MA 55 Professional (není součástí balení) pro sériové práce
  • Pravý a levý chod
  • Normované upínání nástrojů pro použití běžných nástrčných nástrojů s 1/4" stopkou
  • Tato verze je dodávána bez akumulátoru a nabíječky

Součástí dodávky:
1x šroubovací bit (PH2), 1/2 vložka pro L-BOXX pro nářadí

Technické parametry

Upínání nástroje: Vnitřní šestihran 1/4 "
Max. průměr šroubování: 4 mm
Napětí akumulátoru: 12 V
Max. kroutící moment: 11 Nm
Krouticí moment, max. (tuhý šroubový spoj): 11 Nm
Krouticí moment, max. (měkký šroubový spoj): 3 Nm
Volnoběžné otáčky 1. rychlost: 3000 ot/min
Hmotnost: 0.9 kg
Typ akumulátoru: Verze bez akumulátoru 
Typ motoru: Bezuhlíkový 
Pravý/Levý chod: ano 
Kufr: ne 

Podobné produkty k BOSCH GTB 12V-11 (bez aku)

Video k BOSCH GTB 12V-11 (bez aku)

Novinky

POMÁHÁME | 5 Kč z každého nářadí věnujeme 3 organizacím

Koronavirová krize dopadla více či méně tvrdě na každého z nás. Někdo přišel o zdroj obživy, jiní o dlouho budované podniky, a další dokonce o své přátele či blízké. Pro...

BITURBO | nejvýkonnější aku nářadí BOSCH

NOVINKA Co je to BiTurbo motor ...